terima kasih kerana sudi melawat blog serba serabut ni :)

Tuesday, 3 June 2014

kesempatan




memandangkan diri ni tak boleh nak tidor n ada ambik pakej internet , teringat pulak nak hupdate belogg ,
sesaja nk hapdate , santai jea ehh , toksah serius 24/7 , orang pun takut nanti , 
hah amek ,

pepagi rabun ni laa terfikir satu perkataan ,
yeahh KESEMPATAN ,
hah kalau diberi kesempatan untuk itu dan ini , apa engkoo nak buat ?
ada tak bnda yg tak diberi kesempatan utk dilaksanakan ?
diri ni ? mestilah adaa.
macam-2 ouhh ~
tapi tapi bila pikir-2 dan pikir dan pikir dan pikir erkkk okay okay ,
takkan dapat dah kot kesempatan semua tu ,

hah camna leh terlepas semua tu ?
kdg salah diri jugak , tp ada hikmah kot ,
yelaa kita manusia jea kn , mampu rancang ja ,

"wa makaru wa makarallah waallahu khairul makirin"
-kita merancang dan Allah pun merancang , tapi Allah adalah sebaik-baik perancang-

takpa , toksah pepening dok pikiaq pasai kesempatan tu , 
dah lepas biaq p ajaa,
hadapi apa yg ada sekarang ,

belajaq dari apa yang kita tak dpat tu ,

usaha lebih supaya kesempatan tu tak terlepas lagi ,

hidup ni bukan untuk buat benda sia-2

manfaatkan hidup dengan perkara berfaedah ,

okay rasanya dah lari pecut dari topik sebenar 

dok taip ja apa ada dalam fikiran ni ,

haa okay laa , kang lagi melalut 

sekian entry kosong dari ana ,

mornite !

waallahualam bissowab ~

v.i.p :D